سایت کار50
دیدن همه پادکست ها

پادکست امکان سنجی شروع کسب و کار به همراه مثال

لگو پادکست
97
ارسال این صفحه به دوستان :
واتساپ تلگرام ایتا دانلود

پادکست امکان سنجی شروع کسب و کار به همراه مثال

امکان سنجی شروع کسب و کار چیه ؟

شما می خواید برید جایی برای تفریح و ورزش،سوال می کنید ببنید شرایطش با شرایط شما می خوره و اون نیاز تون براورده می کنه یا نه،در واقع دارین امکان سنجی می کنید یعنی میشه یا نمیشه برید!

در کسب و کار هم چنین چیزی حتما قبل از شروع کار باید باشد، ببنید ایا ایده و کسب و کار مد نظر شما شرایط لازم برای رسید به نتیجه لازم را دارد یا نه،نتیجه لازم همان درامد است، وگرنه اگر فکر دارمد نیستید هر کسب و کار را می شود به راه بندازید و نیازی به شرایط و امکان سنجی نمی باشد. :)

چجوری باید امکان سنجی کنم قبل از شروع کار!!!

ساده است با مشاوره گرفتن از کسایی که تجربه دارند،البته این بیاد داشته باشید،شرایط کسب و کار برای شهرهای مختلف با یک نتیجه نمی باشد،باید به این تفاوت ها نیز دقت کرد،از نظر تعداد جمعیت،فرهنگ،میزان شناخت محصول.....اینکه کار در جای سود ساز باشد ممکن است در جای دیگر برعکس شود،پس مراقب باشد.

مهمترین نکته کسب و کار چیست؟

مهمترین نکته کسب و کار به صورت ساده و خلاصه بگویم،قیمت تمام شده ارزانتر و خدمات یا کالای باکیفت تر،در صورت داشتن این شرایط می توانید با تبلیغ و بازاریابی خوب موفق شوید،اما یک چیز را از یاد نبرید،رقیب های شما هم به فکر موفقیت هستند،پس سعی کنید همیشه با ایده های جدید جهت کاهش قیمت و افزایش کیفیت یک قدم جلو باشید تا در رقابت باقی بمانید.

در پاکست امکان سنجی چه گفته ایم؟

بهتر است پادکست را گوش دهید،زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت اما به شما کمک خواهد کرد، اگر در شروع کسب و کار خود هستید و تجربه ای ندارید.

کلید واژه:
پادکست کارو کسب، پادکست شروع کسب و کار

کار مقالات بلاگ درباره ما پشتیبان قوانین